News
Get the latest updates on events, promotions and feature launches related to Shopee Ads.
Shopee Ads has improved its Impressions tracking technology.
As a result, from 12 Aug 2020, you may notice an increase in your ads Impressions and a corresponding decrease in Click-Through-Rate (CTR). The new improvement will not affect your ads GMV, expenses and Return on Investment (ROI).
Tip:
For definition of the different ads performance metrics, click here
Iklan Shopee telah meningkatkan teknologi pengesanan Bilangan Tontonan Produk.
Oleh itu, mulai 12 Ogos 2020, anda mungkin akan melihat peningkatan pada Bilangan Tontonan Produk dan penurunan yang sama dalam Klik-Melalui-Kadar (CTR). Peningkatan baru ini tidak akan mempengaruhi GMV, perbelanjaan dan Pulangan Pelaburan (ROI) iklan anda.
Tip:
Untuk definisi metrik prestasi iklan yang berbeza, klik sini
广告将对广告的曝光方式进行优化
因此在12/08/2020后,您可能会注意到您的广告浏览次数增加,相对应的广告点击率 (CTR) 会有些微下降。此优化并不会影响到您的广告销售,花费和投资投入比(ROI)。
提示:
欲了解不同广告的效果指标定义,请点击这里。
Was this page helpful?
Feedback
Feedback